wihuu!

Va med skolan i sörsjön idag, eller inte i men brevid;) Haha va dålig..xD
Men aa iaf, det va jätte kul för det regna inte:D Men jag blev blöt ändå fär det var såhär att jag och emanuel paddlade kanot och det gjorde emma och wille med fast i en annan, och typ sen så typ skvätte wille massa vatten på mig (och emma) för han är inte så bra på att pricka;) Haha, men aa så blev jag AS blöt och fett arg så när vi kom i land sen så sprang jag efter wille som en jäkla idiot och blev bara lite lerig och massa....-.-'
Asso jag hade vita skor men dom är inte vita längre. Men sen så knuffa jag i wille i vattnet så hans skor blev blöta:) + att jag torkade av mina skor på hs tröja:DDDDDDDDD Fast det va inget kul för han blev inte arg.
Men det va min dag, as kul verkligen! hehehehe...ne men det va faktiskt ganska kul;)
Men nu så ska jag gåå och ta något att äta ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0