hahahahah

HEJ!:D
Nu så är jag här igen;) Ehm, jag har ju sovit hos timo inatt och det va as kul. Fast typ dom ville ju bara se på skräck film och jag dör av sånt!:o xd Så typ jag kolla inte så mycket. Sen så vare as kallt i timos rum! Asso jag höll på att frysa ihjäl:o
HAHAHAHAHAH VIVECA SPYDDE NU PÅ MORGONEN! Stackars henne men asso det va så kul för jag sov och sen hörde jag bara att hon säger till timo att hon måste spy och så spyr hon. Asso omg..jag och tommy spydde nästan!xd BLÄH. Men ao det var väl allt, får hitta på något annat att göra idag då;) PUSSSSSSSSSSS!:*
Sorry men jag har inga bilder:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars vivica

2011-08-13 @ 11:17:52
Postat av: vivecå

jjjossan:(

Kmr aldri mera våga träffa dom:o

2011-08-13 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0