dö trött!

Guuuuuuuuu va trött jag är!!!!
Hej föresten;) Lyssnar på musik med manda:) Höh, vet ni hur många gånger jag skrev om den där meningen elle? Säkert typ 10 gånger haha! Ao, idet har inte varit nån super dag idag precis..
Först i morse så hade jag sminkat mig ganska fint (tycker jag iaf) Men aa, så ska jag ta på lite mer maskara och smetar ut det över hela kinden..Oh när jag försökte ta bort det så visade det sig att jag hade maskara på mina händer också så det blev annu värre. Haha, fick tvätta bort allt mitt smink och börja om..3 GÅNGER! Sen så hare ju regnat hela dan också så mitt smink förstördes igenxd Men nu så orkar jag inte skriva mer. KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Stackars dig! Inget kul att börja dagen så! Men det är tur att du är så söt iaf (jag vet att du tycker att jag är töntig, men det tar jag för jag säger bara sanningen). Hoppas att dagen slutade bättre! Puss puss

2011-08-20 @ 00:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0